Hra obsahuje úlohy na tému Soli 1 (síran vápenatý, chlorid sodný, hydrogenuhličitan sodný, uhličitan sodný, dusičnan sodný).
Žiak sa stáva špiónom a plní misie, za ktoré získava čísla, ktoré zodpovedajú kľúču, ktorý potrebuje na otvorenie aktovky.
Odkaz na hru
Hru v samostatnom okne zobrazíte po kliknutí na tento odkaz.
Úloha pre žiaka:
Odoslať printscreen plameňovej skúšky vápnika a spätnú väzbu.
Z praxe učiteľa:
Žiaci predpokladajú, že hra skončila na snímke, kde je názov „Mission complete!“, ale hra pokračuje kliknutím na pohyblivú periodickú tabuľku za týmto názvom.
Rada pre Vás i žiaka:
Kliknutím na pohyblivú periodickú sústavu prvkov sa Vám zobrazí stránka http://www.chemickeprvky.cz, kliknite na vápnik (Ca), potom na prvkové videá a vyhľadajte zadané video (http://www.chemickeprvky.cz/prvek/ca/?videa).
Príklad zadania úlohy pre žiaka:
Zabavte sa a precvičte svoje šedé mozgové bunky.
Prosím, pošlite mi printscreen plameňovej skúšky vápnika (pomôcka: pozrite si prvkové videá o vápniku). Link je odmena 🙂
Príklad hodnotiacich kritérií v Teams:
Hodnotiace kritéria pre Microsoft Teams vo formáte .csv si stiahnete na tomto odkaze.
Poznámka
Učitelia, hru si vopred vyskúšajte a ak by niečo nefungovalo, napíšte prosím mail na drobulova@gsa.sk. Niekedy sa môže stať, že hra sa nebude dať u žiaka spustiť. Môže to byť spôsobené nastavením počítača a webového prehliadača.
Žiak odpovedá na otázky na záver si musí vybrať správnu odmenu (dinosaura).
Odkaz na hru
Hru v samostatnom okne zobrazíte po kliknutí na tento odkaz.
Úloha pre žiaka:
Odpovedať na štyri otázky v správnej odmene.
Z praxe učiteľa:
Žiaci musia nájsť štyri otázky, ktoré sa zobrazia po priložením kurzora na obálku. Je na ich voľbe, ktorú odmenu si zvolia (lístky, dinosaura, krabicu). Ak si nezvolia správne, celý kvíz musia urobiť odznova.
Príklad zadania úlohy pre žiaka:
Dnes som pre vás pripravila poučný kvíz o tukoch. Zadanie úlohy nájdete v jednej z odmien, preto vyberajte uvážlivo! Učebnica vám bude veľkou oporou.
Príklad hodnotiacich kritérií v Teams:
Hodnotiace kritéria pre Microsoft Teams vo formáte .csv si stiahnete na tomto odkaze.
Poznámka
Učitelia, hru si vopred vyskúšajte a ak by niečo nefungovalo, napíšte prosím mail na drobulova@gsa.sk. Niekedy sa môže stať, že hra sa nebude dať u žiaka spustiť. Môže to byť spôsobené nastavením počítača a webového prehliadača.
Žiak sa stáva špiónom a plní misie, za ktoré získava čísla, ktoré zodpovedajú kľúču, ktorý potrebuje na otvorenie aktovky.
Odkaz na hru
Hru v samostatnom okne zobrazíte po kliknutí na tento odkaz.
Úloha pre žiaka:
Napísať minimálne 2 činidlá, ktoré sa používajú na dôkaz sacharidov a popísať aj farebné zmeny, ktoré tieto dôkazy sprevádzajú. A zároveň napísať aj spätnú väzbu na hru.
Z praxe učiteľa:
Žiaci predpokladajú, že hra skončila na snímke, kde je názov „Mission complete!“, ale hra pokračuje kliknutím na kôš plný chlebov za týmto názvom.
Tento týždeň som pre vás pripravila znova hru. Téma Sacharidy. Zabavte sa a precvičte mozgové závity.
Prosím, napíšte mi minimálne 2 činidlá, ktoré sa používajú na dôkaz sacharidov a popíšte aj farebné zmeny. Pomôcku nájdete v koši plnom chlebov. Samozrejme pridajte aj spätnú väzbu a prečítajte si aj hodnotenie.
Príklad hodnotiacich kritérií v Teams:
Hodnotiace kritéria pre Microsoft Teams vo formáte .csv si stiahnete na tomto odkaze.
Poznámka
Učitelia, hru si vopred vyskúšajte a ak by niečo nefungovalo, napíšte prosím mail na drobulova@gsa.sk. Niekedy sa môže stať, že hra sa nebude dať u žiaka spustiť. Môže to byť spôsobené nastavením počítača a webového prehliadača.
Hra obsahuje úlohy na tému Prírodné látky a na konci hry certifikát o úspešnom absolvovaní hry.
Žiak získava čísla po splnení každej výzvy a tieto potom vkladá v správnom poradí do poslednej časti hry.
Odkaz na hru
Hru v samostatnom okne zobrazíte po kliknutí na tento odkaz.
Úloha pre žiaka:
Odoslať printscreen poslednej snímky hry (Certifikát). A zároveň napísať aj spätnú väzbu na hru.
Z praxe učiteľa:
Žiaci si nevšimnú ruku s palcom hore vedľa slova „Gratulujeme!“ a posielajú túto snímku alebo číselný kód. Je na učiteľovi, čo im do zadania úlohy odhalí/neodhalí tajomstvo certifikátu.
Príklad zadania úlohy pre žiaka:
Táto úloha bude naozaj zábavná a oddychová. Získate nové vedomosti v téme Prírodné látky.
Prejdite si všetky výzvy. Urobte printscreen poslednej strany a pošlite mi ho na mail. Zároveň mi napíšte spätnú väzbu.
Príklad hodnotiacich kritérií v Teams:
Hodnotiace kritéria pre Microsoft Teams vo formáte .csv si stiahnete na tomto odkaze.
Poznámka
Učitelia, hru si vopred vyskúšajte a ak by niečo nefungovalo, napíšte prosím mail na drobulova@gsa.sk. Niekedy sa môže stať, že hra sa nebude dať u žiaka spustiť. Môže to byť spôsobené nastavením počítača a webového prehliadača.
Žiak sa stáva špiónom a plní misie, za ktoré získava čísla, ktoré zodpovedajú kľúču, ktorý potrebuje na otvorenie aktovky.
Odkaz na hru
Hru v samostatnom okne zobrazíte po kliknutí na tento odkaz.
Úloha pre žiaka:
Odoslať printscreen obrazovky, na ktorej je odfotená plameňová skúška lítia. A zároveň napísať aj spätnú väzbu na hru.
Z praxe učiteľa:
Žiaci predpokladajú, že hra skončila na snímke, kde je názov „Mission complete!“, ale hra pokračuje kliknutím na pohyblivú periodickú tabuľku za týmto názvom.
Rada pre Vás i žiaka:
Kliknutím na pohyblivú periodickú sústavu prvkov sa Vám zobrazí stránka http://www.chemickeprvky.cz, kliknite na lítium (Li), potom na prvkové videá a vyhľadajte zadané video (http://www.chemickeprvky.cz/prvek/li/?videa).
Príklad zadania úlohy pre žiaka:
Tentoraz som pre vás pripravila zaujímavú hru o alkalických kovoch.
Užite si to a precvičte svoje šedé mozgové bunky 🙂
Pošlite mi printscreen plameňovej skúšky lítia (je to súčasť hry) a pridajte aj spätnú väzbu.
Príklad hodnotiacich kritérií v Teams:
Hodnotiace kritéria pre Microsoft Teams vo formáte .csv si stiahnete na tomto odkaze.
Poznámka
Učitelia, hru si vopred vyskúšajte a ak by niečo nefungovalo, napíšte prosím mail na drobulova@gsa.sk. Niekedy sa môže stať, že hra sa nebude dať u žiaka spustiť. Môže to byť spôsobené nastavením počítača a webového prehliadača.
Hru v samostatnom okne zobrazíte po kliknutí na tento odkaz.
Úloha pre žiaka:
Napísať: plameňová skúška, ktorého prvku je zachytená na obrázku (puzzle)? A zároveň napísať aj spätnú väzbu na hru.
Z praxe učiteľa:
Správna odpoveď je stroncium. A žiaci uvádzali aj vápnik. Farby sú podobné.
Rada pre Vás i žiaka:
Kliknutím na interaktívny bod na obrázku sa Vám zobrazí stránka http://www.chemickeprvky.cz. Prejdite si plameňové skúšky prvkov II.A skupiny a vyberte ten, ktorý sa najviac podobá 🙂
Príklad zadania úlohy pre žiaka:
Dnes som pre vás pripravila zaujímavý kvíz. Správne odpovedajte na otázky a na poslednej snímke nájdete otázku. Prosím, postupujte podľa pokynov a hodnotiacich kritérií. Samozrejme, že učebnica je skvelý pomocník.
Príklad hodnotiacich kritérií v Teams:
Hodnotiace kritéria pre Microsoft Teams vo formáte .csv si stiahnete na tomto odkaze.
Poznámka
Učitelia, hru si vopred vyskúšajte a ak by niečo nefungovalo, napíšte prosím mail na drobulova@gsa.sk. Niekedy sa môže stať, že hra sa nebude dať u žiaka spustiť. Môže to byť spôsobené nastavením počítača a webového prehliadača.
Hra obsahuje úlohy na tému Alkaloidy a na konci hry certifikát o úspešnom absolvovaní hry.
Žiak získava čísla po splnení každej výzvy a tieto potom vkladá v správnom poradí do poslednej časti hry.
Odkaz na hru
Hru v samostatnom okne zobrazíte po kliknutí na tento odkaz.
Úloha pre žiaka:
Odoslať printscreen poslednej snímky hry (Certifikát). A zároveň napísať aj spätnú väzbu na hru.
Z praxe učiteľa:
Žiaci si nevšimnú ruku s palcom hore vedľa slova Gratulujeme! a posielajú túto snímku alebo číselný kód. Je na učiteľovi, čo im do zadania úlohy odhalí/neodhalí tajomstvo certifikátu.
Príklad zadania úlohy pre žiaka:
Táto úloha bude naozaj zábavná a oddychová. Overíte si vedomosti z témy Alkaloidy.
Prejdite si všetky výzvy. Urobte printscreen poslednej snímky a pošlite mi ho na mail. Zároveň mi napíšte spätnú väzbu.
Príklad hodnotiacich kritérií v Teams:
Hodnotiace kritéria pre Microsoft Teams vo formáte .csv si stiahnete na tomto odkaze.
Poznámka
Učitelia, hru si vopred vyskúšajte a ak by niečo nefungovalo, napíšte prosím mail na drobulova@gsa.sk. Niekedy sa môže stať, že hra sa nebude dať u žiaka spustiť. Môže to byť spôsobené nastavením počítača a webového prehliadača.
Hra obsahuje úlohy na tému Halogénderiváty a na konci hry certifikát o úspešnom absolvovaní hry.
Žiak získava čísla po splnení každej misie a potom ich vkladá v správnom poradí do poslednej časti hry.
Odkaz na hru
Hru v samostatnom okne zobrazíte po kliknutí na tento odkaz.
Úloha pre žiaka:
Odoslať printscreen poslednej snímky hry (Certifikát). A zároveň napísať aj spätnú väzbu na hru.
Z praxe učiteľa:
Žiaci si nevšimnú ruku s ukazovákom vedľa slov „Blahoželám, dokončili ste všetky misie!“ a posielajú túto snímku alebo číselný kód. Je na učiteľovi, čo im do zadania úlohy odhalí/neodhalí tajomstvo certifikátu.
Príklad zadania úlohy pre žiaka:
Čaká vás hra Mystery breakout o halogénderivátoch.
Prejdite si všetky úlohy. Urobte printscreen poslednej strany úlohy a pošlite mi ho na mail. Zároveň mi napíšte spätnú väzbu. Ďakujem.
Príklad hodnotiacich kritérií v Teams:
Hodnotiace kritéria pre Microsoft Teams vo formáte .csv si stiahnete na tomto odkaze.
Poznámka
Učitelia, hru si vopred vyskúšajte a ak by niečo nefungovalo, napíšte prosím mail na drobulova@gsa.sk. Niekedy sa môže stať, že hra sa nebude dať u žiaka spustiť. Môže to byť spôsobené nastavením počítača a webového prehliadača.
Hra obsahuje úlohy na tému Nukleové kyseliny. V hre je uvedená aj úloha pre žiaka, ktorú zistí po úspešnom absolvovaní celej hry. Hra je náročnejšia ako predchádzajúce :), je dôležité čítať s porozumením.
Žiak sa zúčastňuje na misiách, musí získať klenoty a zadať správny kód.
Hra obsahuje zaujímavé videá a komixy.
Odkaz na hru
Hru v samostatnom okne zobrazíte po kliknutí na tento odkaz.
Úloha pre žiaka:
Zistiť meno autora, ktorý objavil štruktúru DNA a ako sa volal materiál, ktorý obsahoval prevratné informácie o štruktúre DNA.
Z praxe učiteľa:
Žiaci si neprečítajú pokyn na poslednej snímke hry a neprejdú kurzorom na obrázok s mikroskopom. Po kliknutí sa zobrazí okienko s informáciami, kde nájdu aj odpovede zo zadania úlohy.
Príklad zadania úlohy pre žiaka:
Aj tentoraz som pre vás pripravila hru. Téma Nukleové kyseliny. Pri riešení si zoberte k sebe učebnicu, pomôže vám 🙂
Na mail mi, prosím, pošlite odpoveď na úlohu a pridajte aj spätnú väzbu.
Určite sa zabavte a precvičte svoje šedé mozgové bunky 🙂
Príklad hodnotiacich kritérií v Teams:
Hodnotiace kritéria pre Microsoft Teams vo formáte .csv si stiahnete na tomto odkaze.
Poznámka
Učitelia, hru si vopred vyskúšajte a ak by niečo nefungovalo, napíšte prosím mail na drobulova@gsa.sk. Niekedy sa môže stať, že hra sa nebude dať u žiaka spustiť. Môže to byť spôsobené nastavením počítača a webového prehliadača.
Žiak sa stáva špiónom a plní misie, za ktoré získava čísla, ktoré zodpovedajú kľúču, ktorý potrebuje na otvorenie aktovky.
Odkaz na hru
Hru v samostatnom okne zobrazíte po kliknutí na tento odkaz.
Úloha pre žiaka:
Odoslať printscreen obrazovky, na ktorej je odfotené horenie strelnej vaty (horenie nitrocelulózy, horenie strelnej bavlny). A zároveň napísať aj spätnú väzbu na hru.
Z praxe učiteľa:
Žiaci predpokladajú, že hra skončila na snímke, kde je názov „Mission complete!“, ale hra pokračuje kliknutím na pohyblivú periodickú tabuľku za týmto názvom.
Tak pokračujem aj dnes. Téma Dusíkaté deriváty. Pri riešení majte po ruke učebnicu. Prosím, pošlite mi printscreen obrazovky, na ktorej je odfotené horenie strelnej vaty (horenie strelnej bavlny). Všetko hľadajte v úlohe (pomôcka: prvkové videá dusíka). Samozrejme nezabudnite na spätnú väzbu.
Príklad hodnotiacich kritérií v Teams:
Hodnotiace kritéria pre Microsoft Teams vo formáte .csv si stiahnete na tomto odkaze.
Poznámka
Učitelia, hru si vopred vyskúšajte a ak by niečo nefungovalo, napíšte prosím mail na drobulova@gsa.sk. Niekedy sa môže stať, že hra sa nebude dať u žiaka spustiť. Môže to byť spôsobené nastavením počítača a webového prehliadača.
Táto webstránka používa súbory cookies
Na našej webovej stránke používame cookies. Používanie určitých druhov cookies je nevyhnutné na neobmedzené používanie našej webovej stránky. Môžete nám tiež dať svoj súhlas s používaním iných ako nevyhnutných cookies - s Vaším súhlasom budeme spracúvať Vaše údaje aj na analytické a marketingové účely a na zobrazovanie personalizovaného obsahu. V takom prípade nám udelíte súhlas aj na spracúvanie osobných údajov mimo Európskej únie - v USA a v Írsku. Ďalšie informácie nájdete v osobitných nastaveniach a v Informácii o spracúvaní údajov na našej webovej stránke. Svoj súhlas môžete kedykoľvek odvolať.
Funkčné
Vždy aktívny
Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal, alebo na jediný účel vykonania prenosu komunikácie cez elektronickú komunikačnú sieť.
Predvoľby
Technické uloženie alebo prístup je potrebný na legitímny účel ukladania preferencií, ktoré si účastník alebo používateľ nepožaduje.
Štatistiky
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na štatistické účely.Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné štatistické účely. Bez predvolania, dobrovoľného plnenia zo strany vášho poskytovateľa internetových služieb alebo dodatočných záznamov od tretej strany, informácie uložené alebo získané len na tento účel sa zvyčajne nedajú použiť na vašu identifikáciu.
Marketing
Technické úložisko alebo prístup sú potrebné na vytvorenie používateľských profilov na odosielanie reklamy alebo sledovanie používateľa na webovej stránke alebo na viacerých webových stránkach na podobné marketingové účely.